MIR-levél
Hírlevelünk célja, hogy partnereinket rendszeresen tájékoztassuk a MIR-rel kapcsolatos hírekről. (Hírlevelünket más címre is kérheti, vagy lemondhatja, csak kattintson a megfelelő aláhúzott szavakra.)
 
www.rudaskarig.hu
mail@rudaskarig.hu
 Tartalomjegyzék
2011. február
1. Labor alrendszer újdonságainak bemutatása – MIR- Suli keretében
2.
 
Vízbiztonsági tervek készítésének támogatása „α-tól ω-ig”
3.
Partnereink
1. Labor alrendszer újdonságainak bemutatása – MIR- Suli keretében
Korábbi hírlevelünkben beszámoltunk arról, hogy Labor alrendszerünkben jelentős fejlesztések készültek el. Az új funkciók segítségével a mintaazonosítás, illetve a helyszíni vizsgálatok eredményeinek a terepen történő rögzítésére is lehetőség nyílik.

A nagy érdeklődésre való tekintettel március 23-án szerdán 10:00 órától a budapesti oktató termünkben gyakorlati bemutatót tartunk az új funkciók megismertetésére!

A MIR-Suliknál megszokott módon a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, melyet cégünk központi telefonszámán tehetnek meg az érdeklődők!
2. Vízbiztonsági tervek készítésének támogatása „α-tól ω-ig” 
Napjaink fontos kérdése az egészséges ivóvíz rendelkezésre állása. Ennek biztosítása érdekében a ivóvíz szolgáltató cégek nap, mint nap igyekeznek mindent megtenni. A téma fontosságát bizonyítja. hogy a működési környezetet meghatározó jogszabályok egyre pontosabb és szigorúbb feltételeket határoznak meg a vállalatok számára.

65/2009 (III.31) Kormány rendelet írja elő, hogy a vízellátásra vonatkozóan mérettől függően különböző határidőig a szolgáltatóknak Vízbiztonsági tervet kell készíteniük (2.§) és azt az OTH-nál jóváhagyatniuk is kell (7.§). Ezt a tervet nem elegendő elkészíteni, rendszeresen felül kell vizsgálni és a vizsgálat eredményét szintén meg kell küldeni a hatóság számára. Ennek a feladatnak a támogatására fejlesztette ki cégünk két éve a víziközműves Műszaki Információs Rendszer (MIR) alrendszereként a Vízbiztonsági alrendszert, amely teljes körűen képes a jogszabály előírásainak valamint a WHO és HACCP ajánlásoknak megfelelő folyamatok támogatására.
Jelenlegi tapasztalataink azt mutatják, hogy a szolgáltató cégeknek a tervek kialakításához és engedélyeztetéséhez megfelelő szakmai tanácsadásra is szüksége lehet. Ennek az igénynek a kiszolgálására ajánljuk most rendszerünket országosan elismert szaktanácsadókkal közösen teljes körű megoldásként.

Miben jelenet ez előnyt:
  • A szolgáltatónál meglévő szakmai gárda számára megfelelő- a jogszabály és az ajánlások előírásait maximálisan ismerő – szaktanácsadó segíti a tervek elkészítését.
  • A szaktanácsadó és a Rudas és Karig Kft. magas színvonalú szakmai kapcsolatából fakadóan a tervek azonnal az informatikai rendszerben készülnek el, ezáltal az üzemeltetésük sokkal egyszerűbbé, pontosabbá és gyorsabbá válik.
  • A tervek hatósággal történő jóváhagyatása biztosított.
  • Az évenkénti felülvizsgálat és módosítás nagyon rövid idő alatt, könnyedén megvalósítható a rendszerben.
Megoldásunkat minden szolgáltató cégnek ajánljuk, még akkor is, ha nem rendelkeznek rendszerünk egyéb alrendszereivel!

Megoldást kínálunk azoknak a cégeknek is, akik nem rendelkeznek a kialakításhoz és üzemeltetéshez szükséges megfelelő informatikai infrastruktúrával, hiszen lehetőség van úgy nevezett ASP keretében is rendszerünk elérésére, használatára. Ez a szolgáltatónál csak egy internet kapcsolat meglétét feltételezi.
3. Partnereink


Óbudai Egyetem
Universitas Budensis

Készítette: Rudas & Karig Kft.
Elérhetőség és kapcsolatfelvétel: (1) 316-0506, 316-1096, 316-1097
www.rudaskarig.hu
Hírlevél lemondás
Feliratkozás a hírlevélre
Észrevétel, üzenet a szerkesztőknek