Ügyfélszolgálat bejelentkezés
Szolgáltatások

Termékbevezetés

Termékeink bevezetésre belső szabványt dolgoztunk ki, amely pontosan leírja azokat a lépéseket, amelyeket el kell végeznünk ahhoz, hogy a rendszer hatékonyan használatba vehető legyen ügyfeleink számára.

Első lépésként helyzetfelmérés végzünk, amely folyamán feltérképezzük a rendszer használatának fontosabb aspektusait.

A helyzetfelmérés alapján javaslatokat teszünk a bevezetés, illetve az üzemeltetés mikéntjére, hogy azok leginkább megfeleljenek mindkét fél számára, épp úgy illeszkedjenek a felhasználó folyamataihoz mint a rendszer logikájához.

Minden üzemelő rendszer egy kicsit eltér egymástól. Ennek lehetőségét rendszereink széleskörű paraméterezhetősége teremti meg. Ezen paraméterek beállításával implementáljuk a kulcsrakész termékünket, hogy a felhasználók igényeihez a legjobban illeszkedjék.

Szinte minden termékbevezetés során felmerülnek olyan új igények, amelyekre a rendszernek választ kell tudnia adni. Ezért szinte minden termékbevezetés egyben a rendszer valamiféle továbbfejlesztését is jelenti. Ez természetes folyamat, és mi is így állunk hozzá.

Rendszereink telepítését mi magunk szoktuk elvégezni a termék bevetésének részeként. Ez biztosítja azt, hogy a rendszer szakszerűen lesz installálva, és minden komponense korrekten fog működni. A telepítések természetesen a helyi rendszergazda beavatásával történik, így ügyfeleink informatikusai is tisztában lesznek a rendszer helyes működését biztosító feltételrendszerrel.

A felhasználók oktatása kiemelt feladat egy termékbevezetés során, hiszen csak akkor elégítheti ki a rendszer az elvárásokat, ha a felhasználók pontosan tudják kezelni a szoftvert. Ezért az oktatásokra nagy hangsúlyt fektetünk, olyannyira, hogy a későbbiek folyamán a „MIR Suli” keretei között tovább is folytatjuk az oktatásokat.

Minden rendszer kezdetben új, szokatlan, és eleinte menet közben váratlan problémák merülhetnek fel. Ezért az „induló használat támogatása” címén, nem engedjük el ügyfeleink kezét azonnal a bevezetés után. Egy ideig még kitüntetett figyelemmel kísérjük és segítjük a felhasználókat problémáik megoldásában.