Termékkövetés
Gyorsan változó világunkban ahhoz, hogy egy termék ne amortizálódjon le néhány év alatt, feltétlenül szükséges, hogy „élő” legyen, hogy kövesse a szakma aktuális változásait, fejlődését. Ezt szolgálja termékkövetési szolgáltatásunk.
Elvégezzük az egyes alrendszerekkel kapcsolatos előírások, rendeletek, jogszabályok esetleges megváltozásából eredő fejlesztési munkálatokat, és az alrendszerek ilyen módon keletkező új verzióit ügyfeleink rendelkezésére bocsátjuk.
Rendszereink állandó továbbfejlesztése révén az ügyfeleinknél üzemelő alrendszereknek időszakonként fejlettebb és korszerűbb változatai jönnek létre, melyeket szintén ügyfeleink rendelkezésére bocsátunk a termékkövetési szolgáltatásunk keretei között.
Az egyes alrendszerek felhasználói dokumentációinak legfrissebb változatait ügyfeleink rendelkezésére bocsátjuk a telepítéssel egyidejűleg elektronikus formában.
Az egyes alrendszerek továbbfejlesztéseinél ügyfeleink javaslatait figyelembe vesszük, és lehetőség szerint beépítjük.
A rendszerrel kapcsolatosan írásban érkező hibákat regisztráljuk, kijavítjuk és a javítás mikéntjéről tájékoztatjuk ügyfeleinket, és a rendszer ilyen módon javított változatait ügyfeleink rendelkezésére bocsátjuk. A hibák bejelentése történhet az ügyfélszolgálati portálunkon, e-mailben, fax-on vagy postai úton.
A rendszer újabb verzióit előre egyeztetett időpontban szállítjuk. A verzióváltások a központi szerver adatbázisára kapcsolódva, távoli rendszer beavatkozással történnek.
Ügyfeleinknek a rendszer használata során felmerülő, a rendszer alapvető, az alrendszerek követelményeinek jegyzékében meghatározott kereteit-határait nem érintő, azt túl nem lépő, elsősorban az eredményesebb, könnyebb rendszerhasználatot jelentő igényeit felmérjük, a fejlesztési szükségleteket (tervezés, programozás, tesztelés, bevezetés, adatmigráció, telepítés, oktatás) megtervezzük, ezt ügyfeleinkkel egyeztetjük, és a feladat méretétől és prioritásától függően a munkálatokat az ütemterv alapján elvégezzük.