Ügyféltámogatás
Termékeink bevezetése után sem hagyjuk magára ügyfeleinket. Támogatási szolgáltatásunkat szerződés szerint, pontosan és magas minőségben nyújtjuk termékeink felhasználói számára.
Munkaidőben folyamatosan segítségnyújtó szolgáltatást biztosítunk. Megválaszoljuk az ügyfeleinknél üzemelő alrendszerekkel kapcsolatos műszaki és szakmai kérdéseket, segítséget nyújtunk mind a felhasználói, mind a rendszergazdai problémák megoldásához. A kommunikáció eszközei tetszőlegesen telefon, e-mail vagy fax lehet.
Igény esetén az ügyfeleinknél üzemelő alrendszerekkel kapcsolatosan távoli rendszer-beavatkozással hiba behatárolást és probléma elhárítást végzünk.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket a náluk üzemelő alrendszerekkel kapcsolatos fejlesztési tervekről, munkálatokról.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket az alapszoftverek újabb változatairól, az alapszoftver vásárlási akciókról, kedvezményes vételi lehetőségekről.
Munkaidőben helyszíni támogatást biztosítunk. Ennek a szolgáltatásnak keretében a leszállított alrendszereket jól ismerő, képzett munkatársat biztosítunk a felmerülő problémák megoldására, tanácsok adására, oktatásra. Amennyiben ügyfeleink további rendelkezésre állást is igényelnek, úgy azt előre rögzített ellenérték fejében, előzetes egyeztetés után biztosítjuk.
Eseti igény alapján, egyeztetett időpontban távoli rendszer-beavatkozással rendszer-adminisztrátori feladatokat (felhasználói jogosultságok, alrendszer paraméterezések, statisztikák) látunk el, ill. szerverkarbantartást végezünk, melyről írásos kimutatás formájában értesítjük ügyfeleinket.
A rendszerrel kapcsolatos mindennemű bejelentések korszerű kezelésére egy Webes ügyfélszolgálati portált biztosítunk.
Ügyfeleink kulcs-felhasználói lehetőséget és jogot kapnak arra, hogy az általuk üzemeltetett alrendszerekkel kapcsolatosan ügyfélszolgálati portálunkon bejelentéseket tegyenek. A bejelentések élettörténetét, a bejelentés nyomán cégünknél induló munkafolyamatokat a bejelentők a portálon keresztül nyomon követhetik.
Az ügyfélszolgálati portál használatára a kijelölt kulcs-felhasználókat betanítjuk, az ügyfélszolgálati portál újabb változataival kapcsolatos információkat ügyfeleink számára rendszeresen biztosítjuk.
Ügyfeleink ügyfélszolgálati portálon tett bejelentéseinek állapotáról, státuszáról kérésre kimutatást végzünk, és ügyfeleink számára vezetői információ gyanánt elküldjük.
„MIR Suli” szolgáltatásunk keretében rendszereink sikeres és folyamatos használatához rendszeres központi oktatást tartunk saját telephelyünkön – követési-támogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleink számára ingyenesen.
Termékeink fejlesztésével, használatával, a MIR Sulik tematikájával és időpontjával kapcsolatos hírek közlésére, rendszeresen elektronikus hírlevelet küldünk ügyfeleink arra kijelölt felhasználóinak.